Bakkerswerkplaats geeft mensen een kans

SFO Bakkerswerkplaats.png

Aan de Sumatraweg in Rotterdam zit de Bakkerswerkplaats. Mensen met een sociale of verstandelijke beperking krijgen hier de kans alle finesses van het bakkersambacht te leren.

Bakkerswerkplaats is een initiatief van de Stichting Wij Zijn Rotterdam (WZR) die zich inzet voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Afgelopen jaar vond er een flinke verbouwing plaats die mogelijk werd gemaakt door de financiële steun van onder meer Stichting SFO. Door de verbouwing is er aanzienlijk meer ruimte gecreëerd, waardoor ook het aantal leerwerkplekken vergroot is. Er is nu meer ruimte om nieuwe mensen op te leiden en/of een zinvolle dagbesteding aan te bieden aan mensen met een verstandelijke beperking.

SFO Koekjes bakkerswerkplaats.png