• TOV Wonen

TOV Wonen is
     tov-wonen.jpg
    een kleinschalige ouderinitiatief en woongroep in Delft voor tien bewoners tussen de 18 en 35 jaar met een verstandelijke beperking. Achtergrondgedachte van Stichting TOV wonen is ‘inclusie’ voor de bewoners van de woongroep. Bewoners bepalen, waar nodig met begeleiding, zelf hoe ze hun eigen leven willen inrichten. Er is gezocht naar een veilige plek, met een goed controleerbare ingang, waar de groep zo zelfstandig mogelijk kan wonen en leven. Mede door de investering van Stichting SFO wordt deze woning ingericht met de juiste aanpassingen.