• Adoptie huisje Safari in Villa Pardoes

DES_8130.JPG
     Villa Pardoes is een bijzonder vakantieverblijf in Nederland. Jaarlijks ontvangt Villa Pardoes 600 kinderen, waarvan velen met een verstandelijke beperking voortvloeiende uit een ernstige, vaak levensbedreigende ziekte. Samen met hun ouders, broertjes en zusjes krijgen zij een onvergetelijke vakantieweek aangeboden. Met het hele gezin plezier maken en de batterij opladen! Een vakantie die normaal niet makkelijk te realiseren is voor gezinnen met kinderen die een ingrijpend ziekteproces doormaken of hebben doorgemaakt. Reguliere vakantiewoningen zijn hiervoor onvoldoende aangepast en aanvullende voorzieningen ontbreken.

Onder het dak van de Villa bevinden zich 12 vakantiewoningen, ieder met een eigen thema dat terug te vinden is in het huisje. Stichting SFO draagt Villa Pardoes een warm hart toe en heeft besloten om middels een donatie één van deze huisjes voor een kwartaal te ‘adopteren’. Hierdoor kunnen maar liefst 13 kinderen en hun gezinnen van een onvergetelijke vakantiebeleving genieten in Villa Pardoes huisje Safari.

Safari woonkamer liggend.jpg