Beleeftuin Drakensteyn stimuleert alle zintuigen!

beleeftuin Drakensteyn.png

In Biddinghuizen realiseerden Stichting Jelte en De Roode Draak, met de steun en enthousiasme van tal van organisaties en omwonenden, de prachtige Beleeftuin Drakensteyn. Kinderen met een beperking kunnen zich hier onderdompelen in de meest fantastische sensaties waarbij alle zintuigen worden aangesproken. Bijvoorbeeld op het Muziekpad, de ‘voel- en luisterroute’, het ‘blote voeten en blote handen pad’ en het Speelpad, waar je je rolstoel kunt voltanken aan de benzinepomp of gekke bekken kunt trekken bij de lachspiegels. Er zijn snoezelschommels om lekker in te chillen, een rolstoeldraaimolen en een rolstoeltrampoline! Wil je bijkomen van alle indrukken dan vind je in Pandora een unieke snoezelruimte met een minibioscoop en een ‘glow in the dark’ ballenbad.

Stichting SFO ondersteunde met een financiële bijdrage de realisatie van Beleeftuin Drakensteyn, een bijzondere plek waar iedereen welkom is.

We helpen graag waar het kan