Elk kind wint bij de Buddyrun 2022

Groepsfoto glind.JPG
Op 25 juni organiseerde stichting Battle4kids de Obstacle Buddyrun, mogelijk gemaakt door de hulp van maar liefst 125 vrijwilligers, het kernteam Buddyrun en donaties van onder meer Stichting SFO. Liefst 855 deelnemers trotseerden de 39 hindernissen. Onder hen 140 deelnemers met een beperking of specifieke behoefte. Een primeur was dat dit keer ook 9 mensen met een beperking deelnamen aan de 7 kilometer. Veel bijval was er ook voor de groep Q-dreams uit de Glind; zij gingen door het parcours met hulp van 10 extra sterke buddy’s.

Door de sponsorteams is maar liefst € 11.143,00 opgehaald voor de actie BEAT BATTEN, die ten goede komt aan extra onderzoek. Meerdere kinderen die getroffen zijn door deze ziekte stonden aan de start, waaronder Roel. Over hem is een prachtig stuk in de pers verschenen:  Doodzieke Roel (16) trotseert samen met zijn ouders de blubber in Warnsveld: 'Dit is superbijzonder' | Zutphen | destentor.nl

­­­­­­

Battle4kids.png