• 'Even plezier maken met vrienden'

Rockanje 2020.jpg
    Stichting Wielewaal in Hilversum wil de leefwereld van mensen met een beperking vergroten, onder meer door het organiseren van vakanties, logeerweekenden en vakantiedagopvang. Mensen met een beperking gaan er in een groep op uit en doen zo ervaringen op die thuis niet binnen handbereik liggen. Volgens directeur Ellen Peeters ‘even geen verplichtingen, maar doen waar je zin in hebt en plezier maken met vrienden’. Om deelnemers en hun familie houvast te bieden tijdens de lange lockdownperiode werd het project Herstel van Vitaliteit opgestart. Met meer online contacten, extra logeerweekenden en vakantiedagopvang zorgde dat voor deelnemers voor de broodnodige continuïteit.

Stichting SFO gaf de Wielewaal voor dit goede werk een bijdrage van € 10.000,00.
     DSCF0970.JPG