• Veel te beleven bij KDC De Honingraat

Bij
    KDC Honingraat - lachspiegel.PNG
    KDC De Honingraat in Noordwijkerhout kunnen kinderen met verstandelijke of meervoudige beperkingen aan uiteenlopende activiteiten deelnemen waarbij rekening wordt gehouden met hun mogelijkheden en beperkingen. Alle activiteiten zijn er zoveel mogelijk op gericht om de kinderen in hun ontwikkeling te stimuleren. De leeftijd van de kinderen ligt tussen ongeveer 2 t/m 18 jaar.
    Recent werd een nieuwe ‘beleeftuin’ in gebruik genomen. Eind april 2020 werd hiermee gestart, maar door COVID-19 en de lockdown ontstond enige vertraging. De tuin bevat onder meer een verkeersplein en een beleeftuin met onder meer een voel-pad. Op dit moment wordt nog hard gewerkt aan een schommelveld en een trampolineveld. Kortom, hier is heel veel te beleven en te doen. Meerdere keren per dag maken om en nabij de 50 kinderen en 12 personen begeleiding gebruik van de tuin. Volgens de medewerkers van KDC De Honingraat is de beleeftuin echt prachtig geworden. “De kinderen vinden het geweldig en ook reacties van ouders en anderen zijn heel waarderend en positief.”
    KDC Honingraat - glijbaan.PNG

Stichting SFO leverde een financiële bijdrage aan het project.