• Vincentius neemt multifunctioneel sportveld in gebruik

ASVZ Sportveld Udenhout Sponsor_31-01-2020-9179.jpg
    Op locatie Vincentius in Udenhout werd op 1 januari op feestelijk wijze het multifunctionele sportveld geopend. Dit veld is mede mogelijk gemaakt door een donatie van de Stichting SFO. Joris van Schilt van ASVZ: “Het was een prachtig feest. Een bekende straatvoetballer gaf aan onze cliënten een workshop balbeheersing. Uiteraard was er voor iedereen een hapje en een drankje. Zowel bij onze cliënten als bij ons personeel leefde al heel lang de wens om een eigen sportveld te ontwikkelen. De omgeving van de woningen hier bood daarvoor namelijk weinig mogelijkheden. Bij cliënten en personeel speelde al langer het idee voor zo’n veld. In de omgeving van de woningen was er namelijk weinig plek waar zij konden sporten.  Nu kan dat wel, mede dankzij de steun van Stichting SFO.”