• 'Zie Mij Eens' vanaf vandaag online

Zie Mij Eens - Eric Corton en Lizze Knaapen.jpg
    De film 'Zie Mij Eens', die op 11 december in Oss in première ging, gaat vanaf 2 april ook online, ondersteund door een brede campagne via de social media. Slowcare, de makers en acteurs hebben dit samen besloten.

De film met Lizze Knaapen, Eric Corton en Isa Hoes gaat over Nova, een bijzonder en ernstig meervoudig beperkt meisje. Volgens Ingeborg van Heumen van Slowcare beoogt de film vooral om ‘mensen met een beperking zichtbaar te maken en een stem te geven. Ze zijn authentiek en leren ons iedere dag weer iets essentieels: van ons hoofd terug te gaan naar waar het werkelijk om gaat, ons hart.’ Meer informatie: www.slowcare-nederland.nl .

De film is mogelijk gemaakt door financiële bijdragen van Stichting SFO en Stichting Peter de Koning.

Klik hier om de film te bekijken >>