30e editie G-Sportweekend Amarant

SFO Mascottewedstrijd.png

Op 17, 18 en 19 mei organiseerde Stichting Samen Sporten Tilburg voor de 30e keer het G-Sportweekend van Amarant. Liefst 1399 deelnemers konden zich uitleven op allerlei sporten. Voetbal, discgolf, handbal, outdoor klimmen, hardlopen, bowlen, paardrijden, korfbal, atletiek, zwemmen, handboogschieten, zwaardvechten, tennis en het Kijk en Doe en Beleef event. Een van de jaarlijkse hoogtepunten is het Open NK Mascotte, de grootste mascottewedstrijd van Nederland.

In de aanloop naar deze jubileumeditie waren er vooraf al tal van events georganiseerd. Voetbal-, korfbal- en badmintontoernooien. Bezoekjes aan de wedstrijden Willem II-Ajax en RKC – Almere City. Bingo avond. Sponsorloop G-aan met die Banaan. Al met al een geweldig succes dat op 6, 7 en 8 juni 2025 een vervolg krijgt.

We helpen graag waar het kan