Bestuur Stichting SFO blij verrast met taart

IMG-20221214-WA0000.jpg
De zeven bewoners van het in oktober geopende Samenthuishuis in Udenhout zijn nog steeds superblij met hun prachtige onderkomen dat, mede door steun van Stichting SFO, kon worden gerealiseerd. De bewoners, allen jongvolwassenen met meervoudige beperkingen, genieten iedere dag van hun nieuwe onderkomen.

Hun ‘zorgwoning van de toekomst’ telt 7 ruime slaapkamers en 3 aangepaste badkamers. Alles is gelijkvloers. De ruime woonkamer, eetkamer en keuken vormen één geheel; huiselijk maar met alle faciliteiten en aanpassingen die nodig zijn om de zorg en het wonen voor de bewoners zo comfortabel mogelijk te maken. Het huis ligt op loopafstand van winkels en van faciliteiten zoals een zwembad, bos en park, kinderboerderij en speeltuin. Meer informatie: www.samenthuiszijn.nl .

Als dank voor de financiële ondersteuning stuurden de bewoners deze week een taart aan het bestuur van Stichting SFO. Op de foto rechts snijdt voorzitter Jaco Reijrink de taart aan.

IMG-20221214-WA0001.jpg