‘Ruimtereizigers’ gaan op zoek naar Aliens

Valentijn Hartenweek djembe (003).jpg

De Stichting Hartenweek kijkt terug op een fantastische vakantieweek bij Villa Schoolthoff in Kring van Dorth. Vanuit het thema ‘Zon, Maan en Sterren’ namen expeditieleiders Claudia Wesseling en Eddy Kuipers ruim 30 ‘ruimtereizigers’ mee op ontdekkingsreis. Zij gingen op zoek naar Aliens, lanceerden raketten, telden vallende sterren, voerden ‘buitenaardse’ gesprekken… Maar bovenal hadden ze het  heel gezellig met elkaar. Stichting SFO ondersteunde de week met een donatie.

Stichting Hartenweek richt zich specifiek op verstandelijk beperkten met een (aangeboren) hartafwijking. Meer informatie op www.hartenweek.nl .