• Wooninitiatief Buitenhof

buitenhof.jpg
    Stichting Buitenhof gaat, door middel van het opzetten van een kleinschalige woonvoorziening voor hun kinderen met een verstandelijke beperking, een passende woonplek realiseren.

Het gaat om 10 mensen met een lichte tot matige verstandelijke beperking en 2 mensen met een ernstig meervoudige beperking in de leeftijd van 18-38 jaar.

Samen met mantelzorgers, vrijwilligers en de lokale samenleving willen zij dit project in Hardinxveld-Giessendam tot een succes maken. Stichting SFO draagt bij aan het inrichten van deze woonvoorziening.